Olenko enään ennallaan #2

Moikkuli!Onko edes sana?
Ajattelin nyt kuvata jatkoa kuvatarinaan, kävin ulkona kuvaamassa, vaikka tuolla on kamalan märkää O___O
Haluisitteko te muuten erillisen "tarina" sivun?, panisin sinne kaikki tarinan osat, ja kun tarina on kokonaan valmis, niin panisin sen alle kollaasin siitä, että mitä tarina sisältää^^
Kiitos kaikille ihanille kommentoijille ja lukijoille! Kommentteja on vaan niin mukavaa lukea^^


Olenko enään ennallan? #2


Missä olen?


Ei! Tämä ei saa olla se paikka!


Seuraakohan hän minua vielä?


En tee sitä iki maailmassa, jätä minut rauhaan! Mitä hyötyä siitä olisi jos tekisit minulle sen? Mitä? Kerro!




Entä jos kiipeän tänne? Miten sitten saat minut? Miten? Kerro jo? Vastaa minulle!


Ei et pysty! Et saa! Jätä minut jo rauhaan!!!1


Arietta: *hyppää pois sohvalta* Miksi tuo uni riivaa minua joka yö? Aina vaan sama uni, se tuntuu aivan aidolta, mutta eiväthän unet ole aitoja, vai ovatko? 


Arietta: Miksi minä puhun ääneen? Eihän kukaan ole edes kuulemassa!


Arietta: Mi-miten paitani on ihan likainen, vihjasiko uni minulle jotain? 


Arietta: Minun on kai vain parasta mennä takaisin nukkumaan, olen ihan stressaantunut.


Arietta: Sitten vielä nalle, ja olen valmis nukkumaan ^^


..............................

Siinä se oli, toivottavasti oli mukavaa luettavaa^^



8 kommenttia:

  1. Iiikk....- odotan innolla, että tämä selviää, en jaksa odottaa ^^ Jatkoa, heti, onkos selvä?????

    pollenkirjakarsina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ Kiitos, katsotaan,katsotaan milloin kerkeän♥

      Poista
  2. Sama täällä, odotan innolla jatkoa! :) Upea ja jännittävä osa taas kerran~ ♥️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et uskokaaan kuinka sun kommentit aina piristävästä♥♥♥

      Poista
  3. Minun mielestäni, olisi tosi kiva juttu, että tekisit tarinasivun!!! ;3 Kuvatarina on tosi hyvä ja se alkaa käydä jo tosi jännittäväksikin!!! :o <33

    Hyvää viikon jatkoa sinulle!

    ~Hunaja~

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! Kiitos kun kävit kommentoimassa ja liityit blogiini ♥_____♥

    VastaaPoista