Helleaalto~


 Moikka!
Saatte taas kuvatarinaa, mitä muuten piditte äskeisestä shootista?

Herännyt...tai ei sittenkään (osa2)



Luna: Olin unessa...


Luna: ...kunnes heräsin jossain toisessa paikassa... 


Luna: ...siellä oli tyhjää, pelkkää tyhjyyttä...


Luna: ...kokeilin kävellä...


Luna: ..katsoin molempiin suuntiin...


Luna: ...kaaduin ja kuulin äänen:

ET PÄÄSE PAKOON, OLET NYT VAIN TYHJÄÄ...PELKKÄ MITÄTÖN, OLET OIKEASTI MAKAAMASSA LATTIALLA, KUVITTELET KAIKEN. 


Luna: Nousin ylös, en välittänyt siitä mitä kuulin, vaikka tiesin sen olevan totta.


Luna: Huomasin olevani heikko, olin tyhjässä paikassa, minua ohjailtiin....tiesin olevani heikko, en pystynyt mihinkää, minua satutettiin.


Luna: Hetken oli kuin yöllä, kun en ajatellut mitään...kunnes kuulin tömähduksen, se olin minä...



Luna: Tiedän että en voi enään millekkään mitään, makaan oikeasti lattialla...

 ~~~~~~~~~~~~~~~~
Toisaalla


 Arietta: *herää* Näin taas unta lentävistä yksisarvista...


Arietta: *mumisee* Pitää mennä katsomaan Rosieta, hän aloitti työt haudanvartijana tänään. 

~~~~~~~Myöhemmin~~~~~~


 Rosie: Päätit näköjään vihdoin tulla, itseni olisi pitänyt aloittaa työt jo kesäkuussa niinkuin suvussa on tapana aloittaa 15- vuotiaana...



Arietta: Anteeksi kun kesti, mietin vielä aamulla Lunaa... 


Arietta: Uskon että hän on näkijä, hän ei vielä osaa käyttää taitojaan, mutta kun hän herää aion harjoituttaa häntä. 


Arietta: Tiedän kyllä että en ole itse näkijä, joten sillä tavalla en voi. 


Arietta: Ja ainiin...taisit käydä katsomassa aamulla Lunaa, miten hän voi...?


Rosie: *katsoo poispäin* Valitettavasti Lunan tila vain heikkenee, olen yrittänut etsiä tietoa, mutta näkijöistä ei paljoa tiedetä. 


Rosie: Nyt on alkanut tämä sota, joten minun pitää työskennellä yhä enemmän ja enemmän, joten ajattelin jos sinä etsisit tietoa.


Arietta: Mieluusti kyllä etsinkin, mutta eikö tuo homma ole vähän vaarallista?


Arietta: Olen lukenut että se vähän olisi...


Rosie: Ainahan se vaara on suvussa, mutta pakko minun tätä tehdä...


Rosie: Mutta Arietta, en välttämättä enään usko että Luna herää, kannattaisi panna asiat johonkin toiseen asiaan.  


Arietta: Itse taas uskon, mutta ehkäpuhut totta...eihän sitä kuitenkaan voi varmaksi sanoa... 


Rosie: Minun pitää jatkaa töitä, mene vaikka kahville... 


Arietta: Lähden kyllä kohta...


 Arietta: Vaikka Luna onkin koomassa, haluan silti uskoa että hän selviää...
En tiedä mistä se johtuu, ehkä siitä että meillä oli riitaa, tai jostain muusta, mutta tykkään hänestä...
Jos hän ei herää, joudun tekemään pyörälenkit yksin, ja minulle tulee ikävä hänen ihania leikkihetkiä.

6 kommenttia:

  1. Ihana shootti! Ja jälleen hyvä kuvatarina, miten ihmeessä sait nuo kuvat Lunasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Panin kankaan seinää vasten ja sitten Panin Lunan siihen ja muokkasin vähän valotusta(^^)

      Poista
  2. Siis vitsit miten ihanan shoot, kuvat oli oikeesti niin mahtavia, etten mä voi käsittää sitä! Ihanaa nähdä eri kypsymisen asteilla olevia kirsikoita, suloinen nukke ja mahtavia valokuvia luovista & erilaisista kuvakulmista, jotka eroaa kaikki toisistaan 💕 Tosi hienoja-ja sopivasti erilaisia :)
    Ja tää kuvatarinan osa oli tosi hyvin tehty ja varsinkin kuvat oli tosi hyvin muokattuja, varsinkin ne, joissa Luna on siinä kankaan edessä! Niissä on vaan jotain niin hienoa, se tunnelma, joka siitä välittyy..! Muutenkin kuvatarinan osat on tosi kivoja ja juoni on punottu tosi hienosti :D Tykkään kyllä niin paljon lukea sun postauksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, Te kommentoijat saatte aina hymyn huulille:)

      Poista
  3. Ihania kuvia!
    Tuo ensimmäineb shoot on tosi suloinen. Onko noi kirsikoita?
    Kuvatarinakin on tosi kiva ja hyvälaatuinen. Mulle tuli siitä ehkä hieman mieleen Annika aliven kuvatarinat. (tai sit mä oon vaan lukenut niitä liikaa XD )
    Postaile taas pian!
    ~Kiki

    VastaaPoista